Med strikketøyet

Ja. Ting er bedre! Helgene er en mye roligere tid her på posten. En del pasienter er permitert, mens leger og psykologer har fri. Deilig å nyte stillheten! Siden sist har jeg gått i gang med et nytt prosjekt; tøfler til mamma. Hun har plukket ut fargene. Er allerede ferdig med en tøffel. Nummer to mangler kun en lapp, så er den også ferdig. Da er det bare å sy dem sammen for så å tove de. Jeg er litt spent på disse, i og med at jeg nå har ”erfaring”. Jeg er blitt ganske så ivrig. Jeg tror det er bra å finne slike ting man kan trives med. Jeg kan strikke rett som det er. Kanskje du ser meg på en konsert hoppendeog glad med strikketøyet? Nei. Den var litt drøy, kanskje.. Ellers tror jeg kvelden blir bra. Har en snill pleier i dag. Dessuten får jeg besøk senere, også er det MGP. Ikke så verst Lørdagskveld 🙂

 

 

2 kommentarer
    1. tror de blir veldig pene !
      sp; jeg har spørsmålsrunde har du noen spørsmål dra en tur på¨bloggen min : )

    2. Det er så utrolig fint å lese at ting går bedre. Jeg har virkelig troen på at du kan bekjempe dette, Madelen. Du er en så sterk og flott jente! Savner deg virkelig i klasserommet. Håper du kan komme innom før vi er ferdig med skolen og skal skilles.
      Klem fra Sunniva <3

Siste innlegg