Har jeg noen nyttårsforsetter?

Snart trer vi inn i et nytt år. 2011, eller tjue-elleve. Et år som skal gi en hel masse muligheter. I den forbindelse lager man seg gjerne nyttårsforsetter – som man håper på å holde. De færreste klarer et helt år. Det er nå sånn at jeg skal sette opp noen forsetter. Det er vel mer ønsker. Jeg tar meg ikke helt ned i havdypet om det ikke går, men jeg skal gjøre mitt beste. Okei. Her kommer de: Det første må være at jeg skal komme hjem tilbake i min normale hverdag. Deretter vil jeg starte opp med jobb, skole og kjøringen som ligger på dvale, ta meg mer tid til venner og besteforeldre, bli flinkere til å ringe folk, ta meg mer tid til meg selv, sette pris på meg selv, og forsøke å få fram en motivasjon og glede på veien mot å kunne bli frisk. Jeg vil også sette et mål om at jeg skal klare å stole ordentlig på minst en person til. Siste, og kanskje vanskeligste skal være at jeg bør slutte med neglebiting, riving og kloring. Ellers så vil jeg fortsette med et sunt liv, og ta i gang treningen like ofte som før, når ting tilsier det. Jeg gleder meg til joggeturer om kvelden, og jeg gleder meg til å selge komfyrer igjen. Jeg gleder meg til å få makt, og jeg gleder meg til lappen er i boks. Samtidig som det er en flott russetid like bak hjørnet, og en haug med gode og støttende venner som jeg ser fram tiil å tilbringe masse tid sammen med! Det skal bli bra. Om ikke 2011, slår ann, skal det i det minste være med på å forbedre ting betraktelig 🙂

Så jeg vet ikke hva som er viktigst. Det er litt galt å sette seg slike mål, for jeg vet enda ikke om det er realistisk i mitt hode. Det går da i det minste ann å forsøke!

 

 

 

4 kommentarer
    1. Gikk av en merkelig grunn ikke å kommentere på innlegget over, så jeg skriver her.
      Så fint å se at du begynner å blogge ærlig, og jeg håper virkelig det kan være med på å hjelpe deg på veien ut! 🙂

    2. Virkelig en noe hardere hverdag du har enn andre, men jeg håper virkelig at 2011 vil gi deg tilbake den normale hverdagen din! Har troen 🙂 Lykke til med nyttårsforsettene, du er så sterk!

Siste innlegg