Helvettesuka punktum!

Først nå begynner jeg å føle meg ørlite bedre. De siste 8 dagene har vært helt grusomme. Lite mat bla. har gjort så jeg omtrent veier det samme som broren min som er 10cm lavere og undervektig!!! Jeg har beveget meg mellom senga-legevakt-akutt-legesenter og sykehus. Det har definitivt vært ekstremt slitsomt og en prøvelse. Har også tatt nærmere et tosifret antall blodprøver, og masse tilleggsgreier. Har så underskudd på blod grunnet enorm jernmangel. Det positive er derimot at jeg har overskudd på søvn til tusen. Nå er jeg sykemeldt, men jeg håper selvfølgelig jeg snart er friskmeldt og tilbake på jobb-skole til Mandag. Er forresten også glad for at min bigfamily og venner ringer og spør hvordan det går. Jeg kjenner det hjelper en hel masse!

I
Sånn ser jeg ut når jeg er syk.

 

1 kommentar

Siste innlegg