Nyttårsforsetter tjue-ti!

Nytt år, nye muligheter! Er det ikke det man sier? Det gamle året er fortid og alt som skal i fokus nå er det nye året og alle bra ting man kan få til da. Fortiden kan ikke fjernes eller glemmes, men den kan forbedres og bygges videre på. Det er nettopp hva jeg skal gjøre, og for å komme i gang har jeg skrevet noen nyttårsforsetter:

* Holde trening- og kostholdsmønster.
* Ringe og besøke bestemor og bestefar oftere, men også venner.
* Flinkere til å vise at jeg bryr meg om folk.
* Godta at jeg ikke må være best!
* Blogge oftere.
* Spare til bil! (om jeg får, så blir det hybel)
* Ikke kjøpe ting kun for å kjøpe!
* Fremdeles frokost!
* Ikke unnasluntre.. ( for meg: ta æren for noe andre har gjort)
* Få 5 eller bedre i alle fag!
* Unngå å skryte mer enn nødvendig!!!!!!!!!!!!
* Skole foran alt!
* Legge meg tidlig.
* Være presis!
* Bestå teori og lappen på første!
* Kjæreste? NEI.
* Brunfarge? JA.

Det er mye som skal forbedres og klares det kommende året, og jeg må si at jeg kanskje har vært litt hard mot meg selv. Men men, jeg skal nå alle målene! Ingen ”hvis ikke”. Jeg skal!

0 kommentarer

Siste innlegg