Livsgnist

Vi fant noen sekunders klipp av meg fra Allsang. Ellers var det bare noen småglimt her og der. Dagene flyr virkelig avgårde. At vi er over i August føles helt merkelig. Denne sommeren har vært noe værspesiell, men jeg er da glad jeg fikk en så bra ferie med familien. Det dokumenterer fotoboka. Har også kommet inn i et sunt og bra søvnmønster. Da er jeg mer opplagt når skole nærmer seg. 16 dager. Jeg gleder meg masse til å komme i gang! Jeg trenger litt forandring i hverdagen… Det blir fort litt for A4. I går fikk jeg en ordentlig fridag slik at batteriene var 100% ladet for i dag. Jeg gikk tidlig tur og handlet på matbutikken før frokost og jobb. Snakk om effektivitet. Det er godt å ha så mye energi i kroppen. Det gjør så jeg kan kjenne litt på ”gamle Madelén” igjen. Hun er kommet mer til syne. Jeg elsker den følelsen og gleden jeg har når humøret virkelig er bra. Vil ikke stoppe å smile. Positivitet og gode dager er knall. Å kjenne at jeg lever fordi jeg vil! Vil vil vil… Det finnes evigmange grunner til at livet er verdt å kjempe for. Uansett hvor mye motgang som finnes. Sykdommen har tatt og tar forferdelig med tid. Jeg har overvunnet mye smerte allerede, men jeg gir meg aldri. Dette skal bli min seier. Seier til Madelén. Tap for anoreksien. 1-0. Kamp over! Det vil ikke bli lett, men så lenge det er mulig skal det skje. Staheten er med på å bidra til at livet mitt en dag vil bli komplett. Fullverdig fra A-Å. Alt jeg vil får jeg til!

 

Svensk kalkunbacon til middag. Mer enn godkjent!

 

 

 

5 kommentarer
    1. riktig holdning 🙂
      stå på videre og fortsett å kjempe mot aboreksien.
      Blir spennende å begynne på skolen igjen sikkert. lykke til med det 🙂

    2. Gi deg aldri og forsett å kjempe, har virkelig troen på at du skal klare dette!

    3. Å du sitter ved siden av Martine Fjellvang fra Skogbygda /Årnes!! 😀
      Herlig at du står på og kjemper for å bli frisk, gi aldri opp søta!

Siste innlegg