1 nyttårsdag = daffedag

Det er lenge siden jeg har sovet til 12:00. Veldig lenge siden. Etter jeg ble syk har det vært standard med frokost rundt 10, og dermed har jeg stått opp noe tidligere enn det. Uansett så var det fint å sove ut litt i dag, spise en sen frokost og gå en tur. Minus sistnevnte. Det var ikke noe særlig turvær akkurat. Bare en masse sørpe som fikk det til og føles som jeg gikk på en tjukkas bortover veien. Men utover det så er det greit. Videre så vi koste vi oss med Olsenbanden & sport. Måltidene har gått fint, og vi har hentet oss inn på tiden slik at det ikke skulle bli så altfor sent. Kjenner på kroppen at den er sliten og noe utenfor, så det er fantastisk med en fridag, altså, men i morgen… da er jeg klar for jobb! Litt trist at juleferien snart går mot slutten for familien, for det har virkelig vært noen vidunderlige dager der vi har fått masse tid til hverandre. Den trenden skal fortsette selv om hverdagen er her i morgen. Jeg er klar for å ta fatt på 2012 med godt humør, følelser, tillitt og aksept!

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg