Jeg vil!

Jeg er opptatt med et av prosjektene på ”to do”-listen min. En liste jeg skrev som nyttårsforsett da jeg satt inneburet på Post 3. Jeg har nådd tre av målene, som ville si det faktum å komme hjem, være med venner og komme tilbake i jobb. Jeg skrev aldri ned at sommerferien eller ulike turer var mål, men jeg vil nesten kalle det mål, også. Usynlige mål. Man kan sannelig si at jeg har brutt mange barrierer i løpet av 2011. For ikke å snakke om hvor mye jeg har taklet selvstendighet og frihet. Ikke fordi jeg må, men fordi jeg vil. Jeg vil virkelig! Det føles som jeg blir mer og mer hersker i mitt eget liv.  

 

 

 

  

4 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Så godt å høre at du virkelig vil, og at du har klart å nå deg disse målene du satt deg! Kjempe bra 🙂 Godt å høre at du føler du blir mer og mer hersker i ditt liv også, dette går den i riktig retning på en lang veien, jeg heier på deg og håper og har tro på deg. Du har vært og er nok gjennom mye tungt, og jeg syntes du er flink!
      Stå på 🙂 Klem fra en leser som ønsker deg alt godt! =)

    2. Du sa noe nydelig der:
      Jeg vil virkelig! Det føles som jeg blir mer og mer hersker i mitt eget liv.
      De setningene syns jeg du skal ta med deg videre. Tror jeg kanskje låner bittelitt også…

Siste innlegg