Friheten er min makt…

Friheten er som et åpent hav. Det åpne hav jeg skuer utover. Det åpne hav jeg griper etter. Dette noe jeg trenger for å føle meg hel. Komplett. For å finne tilbake til den jenta jeg alltid har vært. Kjenne at jeg er selvstendig. Kjenne at jeg kan klare hva enn jeg vil, og ikke minst; kjenne at jeg lever. Det er lite som slår den følelsen av å føle seg fri. Fri fra alle lenker. Fri fra alle bekymringer. Fri og uredd. Uredd for å fremtiden. Fordi jeg vet. Jeg vet at morgendagen kommer. Jeg vet at 2018 kommer. Og allikevel smiler jeg. Jeg smiler fordi livet jeg nå holder på å forme er et liv jeg er tilfreds med. Et liv jeg vil leve. Et liv som gir meg lykke, og en haug av energi og styrke. Jeg stråler. Jeg nyter det jeg kan nyte, og jeg har det til syvende og sist utrolig bra!

Bare se hvor sterk jeg er i ferd med å bli…. Det skyldes mer enn proteiner, for å si det sånn!

 

 

Bilde tatt på Slettefjell 22/4-17.

#galskap (og iskaldt)

 

0 kommentarer

Siste innlegg