En liten julehilsen…

Hei på dere! I dag blir det ingen lang post. Jeg vil bare innom for å ønske god jul, mer har jeg ikke tid til. Har akkurat kommet fra jobb (jul er for øvrig er verdens koseligste dag å jobbe på) og gåtur, og skal nå hive innpå pastilljulestrømpen, og også hive inn kalkunen som må stå i minimum 1,5 timer. I tillegg skal den få hvile. Det blir ingen hjemmejul på oss i år, så tidskjemaet er litt annet enn hva jeg først antok. Har seg nemlig sånn at onkel ville vi skulle komme, fordi bestefar også var der. Veldig hyggelig å få mulighet til å feire med han, samt komme i selskap. Selv om det ikke er noe barn så er det allikevel noe med tradisjoner når julen ringes inn, og det skal vi alltids klare å rekke. Bare et kjolebytte så er jeg i mål. Må dessuten kjøre to biler bort, eventuelt to turer med pappas bil. Vi får se. Stor pakke vet dere. Jeg blir uansett sjåfør, og det er også helt innafor. Satser på at det blir en trivelig kveld, og håper dere får det samme. God jul til alle venner, familie, kolleger, bekjente og lesere, nye som gamle, og tusen takk til alle som har fulgt meg på ferden og gitt sin støtte. Det betyr uendelig mye! 

 

Madelén Skare Olsen sitt bilde.

0 kommentarer

Siste innlegg