Oppdatering fra sykesengen

Jeg ligger her kokvarm frustrert og gomler pepperkaker. Det har jeg gjort de siste nettene siden jeg ble skadet. Hadde faktisk klart å tømme en halv boks her om natten – uten å huske det da jeg ”våknet” Har nemlig et realt lager bare 20m unna. Farlig for en som kunne levd på den slags. Haha. Slike kalorioverskudd er i det minste svært så effektivt for anoreksien da (null komp!!) – så noe positivt. Heldigvis har jeg sovet to timer foreløpig, og det må vel være en viss forbedring. Armen er på ingen måter noe enkel å ha med å gjøre, og jeg sover så mye som overhodet mulig såfremt jeg får det til. Det blir gjerne utover ettermiddagen kan man si. Nå blir det snart lyst igjen og da er det inn med øreproppene. Jeg er så ekstremt trøtt og sliten (se i såfall bort fra ev skrivefeil), men klarer ikke finne noe god liggestilling samme hva jeg gjør. Det stråler og det verker. Smertestillende hjelper null. Er vel ikke det lureste å dra fram det skarpe lyset fra mobilen for så vidt, men noe tidsfordriv må til. Vel. Nok klaging. Jeg lovet jo å holde humøret oppe. Så. Over til noe som trekker litt på smilebåndene til frøkena. Jeg fikk jo mariusgenser til jul, og i går kom min superfine bestilte lue i posten. Passet perfekt. Jeg legger ved et ulekkert sminkeløst bilde…

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg