Jentete og småforelsket…

Motivasjon får jeg aldri nok av, og jeg måtte le av meg selv da jeg postet statusoppdatering på facebook i går. Mange var tydeligvis enig ettersom det ble en del ”likes”. Per dags dato er det nemlig den nysingle kjekkasen Aksel Lund Svindal som er min tydelige og klare motivasjon. I alle fall en av dem. All motivasjon er bra motivasjon, så dette kan jeg også bruke. Det er rart hvordan jeg endelig har fått øynene opp for gutter/menn på en annen måte. Det er så surrealistisk å være i kontakt med de følelsene der man blir varm innvendig og nesten må rødme litt. Jeg smyger meg sakte men sikkert ut av kokongen min. Og for å si det slik; om det ikke blir Svindal jeg gifter meg med, så er jeg sikker på at den perfekte drømmemannen finnes der ute et sted. Kanskje bedre? En slik bekreftelse gjør uansett meget godt. Jeg er både åpen og forventningsfull. Med all mulig positivitet selvsagt. Ingen tvil om at jenta i meg er på vei tilbake!

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg