Kjøligere…

Nå er offisielt November her! Tiden har virkelig gått fort, og snart er halve skoleåret omme. På bare noen få uker har det blitt betraktelig mye kaldere. Bilruta er jo full av dogg hver bidige morgen. Spesielt merker jeg og er vant med hva kulden har å si for kroppen. Det er ikke så greit når man har en noe lav fettprosent. Da er det lite ekstra som isolerer. Jeg må pakke meg inn i de varmeste plagg for å holde temperaturen på det overkommelige. Inne på skolen bruker jeg til og med utejakke, da folk er altfor ivrige med lufting av klasserommet… Jeg må jo tilpasse meg dem, og ikke forvente at de tilpasser seg meg!

 

I dag ventet 7 timer media fagdag. Slike lange dager er uvant for en deltidsstudent, og det merkes når man er så trøtt som jeg var. Jeg gjespet meg gjennom det meste, tross at media er et veldig ålreit fag. Dagen var fin og variert, og ble avsluttet med noen høstlige bilder i parken. Høsten er jo alldeles nydelig – så det måtte dokumenteres. Løvet og fargene skaper en skikkelig stemning, og viser årstiden på sitt beste. Bildene vi tok skal henges opp og dekorere klasserommet. Det blir nok fint. I mål med dagens gjøremål kjørte jeg hjemover. Rumpevarme og varmluft gjorde godt. Enn så lenge. Så fort jeg kom innenfor døra skiftet jeg nemlig sko og gikk en tur. Måtte jo utnytte godværet så lenge jeg kunne. Da jeg kom tilbake sank jeg ned i sofaen med nyeste KK, en stor tekopp og et skikkelig kosepledd. Klar for en rolig og velfortjent helg!

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg