Hello Arendal!

Vi kom oss tidlig avgårde i morges. Med bagene i bilen og alt annet unnagjort var vi kun nødt til å tenke på oss selv. Det gikk altså knirkefritt med god planlegging. Jeg føler det nesten blir essensielt når man skal reise vekk. Uansett hvor man drar. Uansett hvor jeg drar. Av natur er jeg både strukturert og nøye, men også veldig stresset. En rolig start på ferien var dermed alfa og omega. Den stressede hverdagen kunne likeså bli igjen hjemme. Der kan den være fram til skolestart. Nå er det på høy tid med et annet fokus. Et fokus som omhandler trening, skjønnhet, pleie og avslapning. En deilig kombinasjon.

 

Dette er den lengste strekningen jeg noengang har kjørt, og på veier jeg forsåvidt aldri har kjørt på heller. Timene i bil var lange, så det var ekstra deilig å komme fram. Med et par matbutikkstopp kjente jeg fort at musklaturen hadde stivnet til. Dermed tok vi en rask beslutning på at det måtte bli en gåtur. Blant ulendt terreng med berg, kyststi, asfalt og skog. Virkelig flott natur! Snakk om sørlandsidyll… Etter en time var vi fulle av energi og klare for å bære inn og sjekke ut hvor vi skulle tilbringe de fire neste dagene. Et stort, praktisk og deilig dobbeltrom med god plass til å boltre seg. Med myke og gode senger, raskt internett, kjøleskap, vannkoker, tv og superfint bad kan i grunn ikke disse jentene be om mer. Nå er alt pakket ut, og jeg er klar for å spise litt lunsj før jeg entrer spaavdelingen. Det er vel fortjent etter alt jeg har rukket å foreta meg i dag… Nå kjenner jeg virkelig at høstferien er i gang!

 

 

 

 

 

 

 

   

1 kommentar

Siste innlegg