Jentene på spa!

Tiden har virkelig gått fort. Det er merkelig at høstferien allerede er her. Endelig er vel et bedre ord. Den var etterlengtet. Fri fra skole, fri fra jobb og fri fra hverdagen. Jeg merker at fri passer meg perfekt. Det har vært intense uker med lange dager. Jeg har krevd mye av meg selv – både fysisk og psykisk. Uten at det har sklidd i feil retning, selvsagt. Med planlegging, gode rutiner og et forholdsvis stabilt humør har jeg kommet meg fint gjennom. Nå ser jeg fram til ekstra avslapning, søvn og energi. Litt overskudd skal komme god med. Ferien skal utnyttes til det fulle. I år blir det skikkelig høstferie på meg. Jeg og mamma reiser nemmelig på spahotell. Noe som er like mye utfording som opplevelse. Mat skal inntas. Gjøremål skjer spontant. Samtidig som skal holde fokus på meg selv, bli dullet med og skjemt bort. Det blir nok flott, men også litt rart på grunn av anoreksien. For meg er ordet velvære og fortjent svært uvante ord. Jeg hører liksom ikke hjemme i den ”kategorien” der. Vel. Nå gjør jeg et forsøk. Helt uten dårlig samvittighet, selvsagt. Dette er noe jeg vil – dette er noe jeg gleder meg til!

 

 

 

Tirsdag setter vi snuta sørover mot Arendal og der holder vi oss fram til Lørdag. Med spa, mosjon og friluft blir en slik jenteferie vidunderlig. Mamma er ikke bare min støttende mor, men også en fantastisk samtalepartner som jeg kan dele tanker og følelser med. Tiden vi har sammen betyr uendelig mye for meg!

 

 

 

 

 

 

  

0 kommentarer

Siste innlegg