Lille orakel…

Jeg stiller spørsmålene, enda jeg vet svarene. Tør jeg ikke svare? Vil jeg heller bruke tid på å lete etter et bedre svar? Jeg tror i bunn og grunn at jeg er redd. Jeg vet jeg er det. Redd for noe jeg ikke forventer. Redd for noe jeg ikke er klar for. Redd for noe jeg ikke forstår. Det er denne redselen som holder meg tilbake. Holder meg tilbake fra å leve et fullverdig liv. Et liv som jeg alltid gledet meg til å få. Et liv som skulle være skreddersydd for meg og mine interesser. Et liv som skulle fylle opp hverdagens tomrom. Det er merkelig hvordan noe brått kan sette stopper for alt. Hvordan noe plutselig kan ødelegge. Hvordan noe bra sakte blir snudd om til noe dårlig. En slik fundering skaper mange spørsmål. Uansett hvor mye rart jeg måtte lure på så vet jeg allikevel hvert eneste svar. Jeg er bare redd for å lete etter dem…

 

 

 

  

2 kommentarer
    1. Godt å høre at det går bra med deg på skolen!:)
      Ikke vær redd, livet er for kort til og være det. Du finner nok svarene dine skal du se.
      Tro på deg selv! Og du skal se positive resultater 😉
      Vær deg selv, siden alle andre er tatt. Vær stolt av den lille ting du får til!;)
      Et tips : er du glad i å lese bøker ? Isåfall anbefaler jeg på det sterkeste boka “Bra Nok!”
      Av Lene Alexandra Øien 😉 hun har hatt en vanskelig oppvekst og liv og hun deler sin historie og erfaringer. Den er super bra! Den inspirerte i alle fall meg, og jeg hater å lese bøker.
      Stå på videre 😉 you go girl!

    2. Hilde: Ja, det betyr mye for meg! Tusen takk for oppløftende og koselig kommentar, og takk for tips. Den er registrert og vil nok bli kjøpt inn ganske snart… Man kan aldri få nok av lesing som går på selvfølelse og selvtillit 🙂 Flott du ble inspirert! Igjen; tusen takk 😀

Siste innlegg