Frøken fornøyd!

Det går utrolig bra og skolehverdagen kunne ikke vært bedre. Selv om den forrige klassen var super, så har den nye vært minst like bra. Jeg har pratet med mange og fått skikkelig innpass. Det er ingenting som er usikkert rundt fag eller timer heller, og det er kjempedeilig. Stress eksisterer ikke hos meg foreløpig. Kun masse energi. Jeg ser virkelig fram til neste uke hvor vi starter for alvor. Det skal bli fint å komme ordentlig i gang. Det trengs. Jeg føler meg klar. Mer enn klar. Det kribler i kroppen etter å ta fatt på slitte skolebøker og den altfor trege PC’en for å opparbeide ny kunnskap i alle baner. Med intensjonen om at mitt beste skal være godt nok hele året gjennom. Fornuften seirer. Jeg har kontroll og kjører på… Dette føles riktig fordi det er riktig!

 

 

 

 

  

1 kommentar
    1. Så herlig og inspirerende! Nå fikk jeg faktisk skikkelig lyst til å gjøre det bra på skolen i år selv 🙂 Det kommer nok til å gå din vei 😀

Siste innlegg