”Fängad av en stormvind!”

Fram til nå har ferieuken vært rolig, og jeg har ligget på latsiden. Like greit å ta seg en velfortjent pause og et avbrekk fra hverdagen. Det har gitt meg tid til å fokusere på meg selv, men også familien min. I tillegg har jeg gått turer og kommet meg ut hver eneste dag. Ufattelig deilig når været er så bra. Jeg kan ikke få utnyttet det nok. Nå reiser vi jo snart, og da er hodet festet et annet sted. En venninne hadde bedt meg i bursdagsselskapet sitt i kveld, men beklageligvis måtte jeg takke nei. Av fornuftige hensyn. Grilling hadde passet meg perfekt, men tross det, og at jeg hadde veldig lyst, så måtte prioriteringene stå på pakkingen. Ikke bare ville jeg mistet tid, men jeg ville også kjent det på formen i morgen. Det tar litt tid å hente seg inn etter en slik kveld. Mer krevende for meg enn andre. Jeg fikk min dose i går, da jeg nøt en helaften i penkjole og høye heler med mamma. Anledningen var Carola og hennes fantastiske show på Oseberg i Tønsberg. Jeg har alltid hatt sansen for henne, og neimen sviktet hun ikke denne gangen heller. På andre rad satt vi fabelaktig, og jeg fikk henne til og med i fanget, faktisk. Timene gikk og det var jeg forberedt på. Kveldsmat ble inntatt på brygga halv tolv. Det var herlig å nyte kvelden ute blant livlige mennesker, restauranter og båtliv. Ikke uten grunn at Tønsberg er norges sommerby nummer en!

 

 

 

 

 

 

1 kommentar
    1. Du er flink synes jeg! 🙂 Du er jo selvsagt nødt til å ta hensyn til kreftene dine, og det syns jeg du gjør bra. Stolt av deg 😉

Siste innlegg