Etter e kommer ksamen

Onsdag er dagen jeg starter tidlig på skolen, og i dag måtte jeg til og med tidligere avgårde. Nå er vi jo kommet til den tiden der eksamen og karakterer står høyt. Jeg våknet blid og uthvilt. 09:00 stod jeg klar på plassen for å få tildelt den skriftlige. Jeg kunne bare komme opp i rettslære, og var vel 99,9% sikker på utfallet. Det var en selvfølge som jeg i grunn er meget fornøyd med. Rettslære er et fag jeg mestrer bra og prestererer godt innen. Har alltid hatt stor interesse for faget, så dermed går jeg inn med det jeg har av krefter og iver. Helt uten at jeg overanstrenger meg og tilfredsstiller det som en gang var min andre sykdom, ortoreksi. Perfekt og seksere er alltid vanskelig å oppnå. Dessuten er det utenfor fornuft og realisme før en slik eksamen. Mine forventningene er lagt bort. Jeg øver det jeg kan, og tar resultatet som det kommer. 27 Mai leverer jeg min beste innsats, og det erkjenner jeg som mer enn godt nok!

 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg