Det ytre teller også!

Jeg gir stadig uttrykk for at det innvendige er viktig. For meg er det avgjørende å ha det bra med seg selv. Kun slik kan man opprettholde styrke, selvtillitt og vilje, I og for seg er det fantastisk, og slik ønsker jo alle å ha det. Allikevel kan det være greit å tenke litt skjønnhet en gang i blandt. Det kan man fint unne seg. Å se fin ut kan være minst like oppløftende som å ha det bra. Om ikke bedre. Å ta vare på seg selv og sitt ytre er sunt. Det krever heller ikke all verdens. Jeg går stadig i fella med joggebukser, null sminke og en udandert tilfeldig hårtopp. I det siste har virkelig noe skurret. Jeg følte meg verken komfertabel eller fin lengre. Håret hadde blitt så langt at det var pistrete, tynt og slitt. Det lignet ikke meg. Frisyren passet ikke til ansiktet, og jeg så dessuten sykere ut. Dermed var det på tide med en oppfriskning. Jeg hadde egentlig planlagt en hårklipp i vinter, men alt ble utsatt da jeg brakk armen, og siden har jeg ventet på når jeg kunne ta meg tid til det. Klokken 11 hadde jeg bestilt time. Kort tid senere var jeg mange hårstrå fattigere og en fresh look rikere. Jeg er kjempefornøyd, og ser virkelig at det er Madelén som titter fram i speilen. Sånn skal det være!

 

 

 

5 kommentarer
    1. Kjempe fin blogg, du er liksom en fantastisk jente, som er pen,søt,kul,morsom ! Du kommer veldig langt med denne bloggen, DIGGER DEG ! :-)) Kan du legge meg til som venn, slik at jeg får dine opptateringer?? 😀 TAKK

    2. Jeg vil si at for egen lykke så er det like viktig. Det på innsiden gjør deg mest lykkelig og er mest avgjørende, så det må man jobbe mest med. Men samtidig så får man det ikke bra med seg selv om man ikke liker utsiden sin. Har hatt mange make-overs som frisør som har fått kunder til å gå fra tilfreds til overlykkelig. Men da er det vesentlig at man har det bra på innsiden først 🙂

Siste innlegg