Arbeidssom pike!

Prioriteringene har ligget mye på skole og skolearbeid den siste tiden. Siste innspurt gjenstår for skoleåret 2012/2013. Merkelig nok har ikke perfeksjonismen overtatt. Jeg har gjort mitt beste, og det er jeg veldig fornøyd med. Jeg planlegger, men tar også en del som det kommer. Skole har nok allikevel vært den største hverdagslige biten siden Januar, men det skyldes at armbruddet tok sånn tid. Derfor var det fantastisk herlig å være tilbake på jobb igjen. Alltid godt å komme i gang med de vante gjøremål og selge litt. Da trives jeg best! Dessuten var det en befrielse å være tilbake i det supre arbeidsmiljøet som vi har nede på Elkjøp. Jeg har vært sinnsykt tålmodig. Uvant egenskap for min del. Føler ventetiden har vært uendelig lang, men på en annen side så var den utvilsomt verdt det. Ettersom jeg ikke merket noen begrensninger med smerter eller ubehag. Det er definitivt viktig å føle seg 100% klar og 100% i stand. Både med tanke på den fysiske og psykiske helsen min. Ellers så var jeg på Meny og hentet påskenøttpremien i går. Jeg trodde det ville være en nøtte t-skjorte eller en kopp. Noe som var totalt skivebom. Jeg fikk nemmelig en skikkelig dab-radio med internett og docking, og alt annet som trengs for skikkelig godt bruk. Det var en veldig bra premie. Radioen har til og med vunnet i tester og fått gode terningkast. Jeg er strålende fornøyd!

 

 

 

 


 

0 kommentarer

Siste innlegg