Tilbake igjen!

Formen er fin! Den armen som en gang var brukket føles ikke lenger brekt. Jeg har vært nøye med å gjøre slik jeg har blitt anbefalt. Absolutt alt. Fatlebruk, fysioterapi og styrkeøvelser har vært en viktig del for å hente seg tilbake. Det er noe uvant at jeg nå bruker høyrehånden uten at jeg merker spenninger og kramper. I det hele tatt at jeg slipper å tenke på at det gjør vondt. Til Lørdag er jeg gladelig tilbake på Elkjøp igjen. Jippi! Jeg har drøyd det lenge, og det har defintivt vært en prøvelse. Samtidig trenger jeg å være hundre prosent sikker. Jeg vil nødig oppleve ufrivillig stans og pauser. Ellers var det tilbake på skolebenken i den vante hverdag. Ferien har gjort nytten sin og jeg kjenner meg klar for siste innspurt fram mot sommeren. Apropo sommer. For et fantastisk solskinnsvær som er ute i dag…

 

 

 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg