Påskemorgen

Jeg lader opp fortere enn jeg blir sliten. Kroppen består kun av ren energi. Jeg sover lenge og får mye søvn. Det resulterer i at jeg er blid som en sol når jeg våkner. Hver morgen er en god morgen. En solskinnsmorgen. Å være ordentlig uthvilt er sinnsykt herlig. Det gjør noe med humøret. Noe positivt. Som om ikke det er nok, så utvikler det seg videre. Det blir jo bare bedre og bedre. Spesielt når jeg kjenner lukta av nyvarmede baguetter og ser et fulldekket spisebord. Da vet jeg at familien skal hygge seg sammen. Alltid enig med Peppes; ”den beste tiden er den du deler med andre” Vi kan skravle i det uendelige om alle mulige ting. Uten å tenke på alt vi skulle ha gjort eller skal gjøre. Stress eksisterer ikke hos oss i påsken. Tiden kan bare fly avgårde uten at det gjør noe. Det er det som er ferie…

 

 

 

God påske til dere alle!

 

4 kommentarer

Siste innlegg