Rett vei

Jeg blir stadig sterkere og mykere i høyre armen. Fysioterapitimene går veldig bra. Jeg kommer lenger og lenger uten at det er vondt. Selv om det er et snev av ubehag her og der, så fungerer den tross alt. Det er herlig med hensyn til skole, men også til alle andre hverdagslige sysler jeg bedriver. Jeg har vært masse med venner, og jeg har kjørt litt bil. Det var en god følelse å sette seg bak rattet igjen! Gåturer vil jeg vente litt med. Snø og is er enda og skimte på bakken. Av sikkerhetsmessige årsaker kan det godt gå noen uker til før jeg beveger meg ut på egen hånd. Dessverre er jobben også en sisteprioritet. Jeg savner den utrolig mye, men må allikevel la det fysiske gå foran. Enkelte ting er ikke valgfritt. Det har jeg på en måte gjort meg inneforstått med etter alle disse ukene…

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg