Ordentlig syk!

Det ble kun 2 timer skole før det var helg. Dessverre så har det tatt på mer enn det har gitt fri. Jeg fikk omgangssyke tidlig Lørdag morgen. Det begynte rolig, så jeg tenkte ikke noe over det, men det var neppe noe sjakktriks å være på jobb i den fatningen. Da jeg kom hjem presset jeg i meg lunsj før jeg sov x antall ganger. For min del er dette første gang etter anoreksien at jeg har fått kjenne på det å være syksyk. Det er fryktelig ubehagelig å ha en konstant kvalme og svimmelhet. Aller best hadde det nok vært om jeg hadde fastet, men jeg tvang på meg det jeg skulle. For første gang tok jeg en næringsdrikk totalt frivillig. På mange måter ser jeg at jeg er friskere ogsterkere til å ta avgjørelser og til å fullføre. Selv om dette bød på en forferdelig tøff natt med feber, lite søvn og en full pose. I dag kjennes formen ganske lik, selv om den er bedre. Jeg er ikke 100% dårlig, men det er nok et visst behov for å la kroppen komme seg. I første omgang skal jeg prøve å få i meg noe fast føde til frokost. Ellers får jeg bare ta dagen som den kommer, og håpe på at jeg er frisk i morgen!

 

 

 

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg