Hipp hurra!

Jeg hadde en super bursdag! Det er stas å være 20 år. Samtidig som det var ordentlig hyggelig å få så masse gratulasjoner i går, både på skolen, facebook og hjemme. Jeg blir så glad hver gang noen tenker litt ekstra på meg og legger igjen en hilsen. Sånt betyr så enormt mye. Det er tanken som teller, og det skal lite til for å glede meg. Dagen ble til en morgentur, en hyggelig frokost med mamma, historietime og en gåtur hjem igjen, siden det kun ble 1 time på skolen. Det var kjølig! Derfor var det godt å komme hjem til ullteppe og varm drikke. Senere på dagen bestemte vi oss for å dra ut. Jeg tok på kjole, sminke og et par høye hæler. Ikke særlig egnet for glattisen… Vi hadde planer om restaurant, så jeg spiste middagen min på forhånd. Noe som var veldig lurt. Dermed ble det en ypperlig måte å feire dagen på. Det er alltid bra å dra ut og bruke tid med familien. Vi var noe sent hjemme, så det var hverken tid til ostekake eller pakker, så det får vi ta senere…. Da har jeg noe å glede meg til. Jo fler gaver, jo bedre! I tillegg vant jeg parfyme på Vita sin julekalender i går, også. Snakk om bursdagsflaks!

.

 

 

I dag har jeg fullført siste bytur før selveste 24 setter inn. Jeg er i mål med gaveshoppingen, og selv har jeg unnet meg et par nye klesplagg. Dessuten har jeg begynt samlingen på mitt vakre servise. Føler det var noe fornuftig å bruke bursdagspenger på. Er allerede godt på vei… Det var masse mennesker og mye stress, men allikevel tid til café og alle ærneder. I helgen blir det jobbing, og derfor er det delig å være i mål! Nå er fokuset jul. Stemning har jeg i massevis 🙂

 

1 kommentar

Siste innlegg