Desemberbarn

Nok en uke er fullført! En god uke som jeg har kost meg med gutta, mens mamma har vært nordpå og nytt dagene der. Alle trenger litt ferie i blandt. Så da har jeg vært litt husmor, også. Med gode hjemmelagde middager hver eneste dag! Derfor har vi hatt koselige middagsstunder hver eneste dag. Samtidig som jeg har brukt dager på skole inkludert en hel fagdag på 7 timer og mye innleveringer, framføringer og prøver. Med svært gode resultater! I tillegg til at jeg har jobbet på kjære Elkjøp og vært ekstremt mye mer sosial med venner. Og kanskje spandert altfor mye på meg selv, med tanke på at jeg er sent ute med julegavene…Allikevel; med verdens beste samvittighet.

 

I dag er det 1. Desember. Fra jeg var bitteliten har jeg elsket denne måneden, og for 2 år siden snudde alt totalt. Allikevel er jeg kommet over mye, og klarer ikke å se annet enn positivitet. Desember er for meg bursdag, jul, samhold, snø, dekorering, gaver og koselig musikk. Det skaper stemning. Å se en pyntet Horten by varmer meg. Jeg blir like glad hver gang jeg kjører forbi. Nedtellingen er i gang! Min starter med en appelsin iført 24 nellikspikere og en kalender jeg skal skrape meg rik på. I tillegg til et lys som skal brenne hver dag, helt til det ikke gir fra seg mer stearin. Jeg har ikke kommet lenger enn appelsinen, ettersom dagen har vært full. Jeg har gått tur, handlet, jobbet, spist og vært på café og bytur med en super venninne. Det var så hyggelig! Nå har jeg faktisk handlet inn 2 julegaver. Er jo i og for seg greit at jeg ikke bare handler på Elkjøp dette året, også. Elsker nemmelig å bruke tid på julegaveshopping. Må vel ærlig innrømme at givergleden er stor. Kanskje litt for stor til tider…

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg