Pappas dag!

Ukens 7. dag er kommet. Uken har vært ekstremt full, men tross det så har den bestått, nok en gang. Jeg har fullført skole. Jeg har jobbet. Jeg har fått dagenes trim. Jeg har spist som jeg skal. Jeg har vært i bursdag. Jeg har pratet med mange ukjente og blitt kjent med nye mennesker. Jeg har vært på byturer. Jeg har vært på kino. Jeg har tatt meg av nødvendigheter rundt bilen. Jeg har hjulpet til der det trengs, og jeg har brukt tid på meg selv. Oppsummert vil jeg beskrive uken som mange godkjente dager. Siden det nå er Søndag og full fridag er det allikevel ikke hvilken som helst Søndag. Det er nemmelig farsdag, eller pappadag, som jeg kaller den. Dagen det markeres hvor mye pappa betyr. Jeg har ikke nok ord til å beskrive det. Pappa er verdens beste, og han har støttet meg gjennom tykt og tynt. Han ser meg på en måte ingen andre gjør, og vi har verdens beste kjemi. Derfor kan vi prate om alt, uten at det er feil, kleint eller idiotisk. Vi har opplevd så mye sammen, og jeg lever på minnene hver eneste dag. Det er lykkefølelse, det. I grunn er det sjelden alle fire er sammen på farsdagen, så i år får vi en riktig så bra familiedag. Pakkene er kjøpt inn og ostekaka er klar. Frokosten er tilberedt og kaffen er kokt. Nå venter jeg bare på at sjefen står opp…  

 

 

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg