Tiden går…

Det har vært en innholdsrik og kunnskapsfull uke med aktiviteter og hverdagssysler om hverdandre. Det er flott med dager hvor det skjer litt, men jeg må si det var godt å ta fatt på en ny Mandag. Det er masse energi og vilje for de neste utfordringer som venter. I formiddag kom de første snøkornene, mens nå laver det ned der ute. Jeg er godt forberedt med ny knæsj boblejakke og matchende lue. Dessuten har bilen fått dekkskifte og nytt vintertilbehør. For selv om det ikke er totalt hvitlagt ute, så kan det nok skje når som helst. Det skal bare noen få minusgrader til. Det blir så fint. Ingenting er som det vakre vinterlandskapet! Snart er det jo November, også. Jeg kjenner jeg får ordene opp i halsen bare av å nevne det. November er for meg en måned tilknyttet så mye vonde følelser og tanker. Uansett hvor mye jeg prøver å få det negative på avstand, så vil det alltid henge i meg. Derfor er det svært nødvendig å finne fram positiviteten og snu om på all smerte og hat. I god tradisjon feirer jeg 29 November med glede, lykke og et glass hvitt. Jeg ser på det som en seier. En seier for hvor mye jeg har oppnådd og en sikker skål for fremtiden som venter meg!

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg