På Oslotur

Å leve er som å sveve

Å smile uten å tvile

Å nyte på ordentlig

Uten anoreksi

Er dagen jeg er fri

 

 

I går var jeg og mamma på Oslotur. Jammen på tide, da det var over 1 år siden sist… Jeg startet sprekt og uthvilt med en tur klokken syv for så å lage matpakker og stelle meg. Deretter tok vi toget slik at vi kunne spise felles frokost der. Ellers ble det en titte- og shoppingtur, der jeg blandt annet kjøpte meg en kjole jeg skal bruke på julaften. Det er enda vanskelig å unne seg ting. Det er en kamp å føle seg fortjent til det, men allikevel så går det enklere. Jeg er blitt flinkere til å sette pris på meg selv. Det gjør godt i hverdagen og er særdeles viktig. På Paleet spiste vi hver vår salat og drakk nytraktet te. Er så greit at jeg kan ha med meg mat, så lenge mamma kjøper. Det er noe vi alltid benytter oss av når vi er på tur.. Etter å ha trasket noen timer var det godt å komme seg på toget hjemover.

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg