M står for motivasjon

På dataen min har jeg laget en favorittmappe kalt ”motivasjon”. Et sted der vilje og ønsker møtes. Tanker for fremtiden. Min inspirasjon. Der finnes det et titalls med fitnessbloggere, sunne oppskrifter, treningstips og reisemål. I tillegg til den hvite villaen, stresskofferten, raceren, en lodden bamsehund og x antall kjekkaser. Mappen minner meg på alt jeg kan oppnå og alt jeg kan få til. Det er enda ikke for sent, men allikevel kjenner jeg på en utålmodighet og lyst som definitivt markerer seg. Noen ganger mer enn andre. Det er en vond sannhet at sykdommen setter begrensninger, samtidig som jeg vet at det finnes en vei videre. Ingen rett E18-strekning, men en kronglete, humpete og nærmest gjengrodd sti. Den må jeg gjennnom! Håp, tro og drømmer avhenger av mitt mot.

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Det er som du skriver, det er ingen lett vei. Den består av både oppover-og nedoverbakker ;)men tilslutt må det vel gå bra!
      God helg

    2. Ønsker deg alt godt..kjenner til samme problemet i nær familie. Ettter mange år, har det gått veldig bra…Lykke til:)))

    3. Det er så bra alt du skriver. Det er godt å lese mye av det du skriver, og mye er vanskelig. Et skritt om gangen, dag for dag. Stå på, jeg har så utrulig respekt for at du deler dette med oss!

Siste innlegg