Like optimist som realist!

En uke er fullført og tilbakelagt. En god uke. Jeg har fått klarhet i tidligere spørsmål og undringer. Alt er ordnet. Mange viktige samtaler er tatt. Med viktige skolefolk, men også sjefen og legen. Jeg reduserer noe på arbeidet, og ser at det må til. Vet at det må til. Jeg har et hovedfokus nå, samtidig som det også vil være plass til andre fokus i livet mitt. Per dags dato har jeg både skoleliv, jobbliv, mosjonsliv, familieliv, venneliv og billiv. Bra liv! Pluss at jeg har en god prioritet på måltider og næringen som skal til for å fungere. Det kjennes bra. Jeg har mye energi, er langt mer roligere og avslappet enn jeg har vært på årevis. Lykken og gleden jeg kjenner innvendig skinner ut av meg, og mine sosiale antenner blomstrer. Nå er det ikke lenger ordene som utrykker min positivitet. Den synes. Selv for meg.

 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg