Elev Madelén

Jeg kommer mer og mer inn i skolehverdagen. Jeg trives og har det bra. Veldig bra! Livet mitt normaliseres. I dag var første skoledag etter timeplanen, så da har jeg offisielt hatt mine første to historietimer. Et fag jeg synes er spennende og interessant. Heldigvis starter ingen av dagene mine så tidlig som 08:30, med unntak av de få fagdagene som er. Noe som gjør at jeg får møtt opp godt uthvilt. 100% klar for å ta inn ny lærdom, uke etter uke. Bøkene har bokbind og ligger i skapet og hengelåsen er på. I morgen får jeg PC’en som jeg skal leie dette året. Det nyttet ikke med min gamle betongkloss som suser verre enn tornado. Den har talt sine dager og fungerer kun som en aktivitetsdata jeg kan benytte her hjemme. Planen er å oppgradere den i nærmeste fremtid, eller bare ganske snart. Jeg kan unne meg det! I morgen har vi 7 timers fagdag helt til 14:45. Jeg er spent på å se hvor bra det går med å holde ut, følge måltider og prestere. Vet jo at det går fint. Jeg er totalt utenfor bekymringer og stress.

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg