Besteforeldre = hjerte

Det ble sent for meg i går. Så på hele OL-avslutningen. Det var den verdt. Tilbake i Horten… Jeg kom hjem mellom 16 og 17. Har rukket å pakke ut litt, møte mormor, spise middag og se på opptaksserier. Det har vært noen flotte dager. Jeg koser meg i selskap med besteforeldrene mine. Samt at det er godt å slappe av litt. Være borte fra internett og hverdag. Det meste var klargjort Onsdags kveld, så på Torsdag stod jeg kun igjen med stelling, småpakking, gåtur, jobb og et par måltider. Samt litt nedpakking av matvarer som skulle med. Jeg brukte omtrentlig 1 time på veien og kom frem ved middagstider. Det ble litt prating før kvelds og tv. Fredag tok vi en kjøretur til Slemmestad. Jeg kjørte med bestefars automatbil. Noe uvant, for det var en stund siden sist. Vi var innom totalt 3 matbutikker, så jeg fikk det jeg behøvde. Lørdag tok jeg med meg bestemor og bestefar til Sætre en tur. Første gang de satt på i min bil. Både med og uten tak. De storkoste seg. Vi stoppet på havnen og nøt utsikten av båter og menneskeliv. Søndag var vi invitert til tante og onkel på Holmsbu. Sommeridyll til tusen… Da vi var tilbake tok jeg en ordentlig vask på bilen min. Den ble skinnende og fin! Har utsatt det en stund, så det var på tide at jeg fikk gjort det. Vi har spist noen måltider sammen. Jeg har styrt mitt og de har ordnet med sitt. Anoreksi er ingen enkel sykdom, men jeg føler det har fungert så bra som mulig. Vi har snakket ut en masse. Noe som er betryggende. Ellers har det vært mye fint vær. En av de beste sommerukene vil jeg si. Ganske så varmt, men det ble hverken shorts eller bading. Vi har dog sittet mye ute. Det har blitt deilige gåturer hver dag, og noe brunfarge har jeg fått. Så har jeg kost meg med nyplukkede hagerips og villbringebær. Pluss sport (OL) og nyheter på tv, masse kryssord og spill. Akkurat som forventet, og kanskje enda litt bedre enn det, også…

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg