Syden i Rostock!

Det ble ikke så altfor mye regn, heldigvis. Slapp unna med noen få byger her og der, og det var det. Ellers var det varmt og overskyet, pluss noe sol innimellom. Vi dro tilbake til Warnemünden. Vi ble ikke helt ferdig i går, og dessuten så var vi der altfor sent for å få noe utbytte av alt. I dag derimot hadde vi masse tid. Vi kom oss raskt avgårde etter frokost og fant ganske greit fram. Jeg gikk først en 30-35 minutter i gatene der. Fant fort ut at det ikke var noe å satse på med sand hele veien på stranda og mine shox. Det er tungt, det. Etter turen min så gikk vi sammen bortover. Det var som i går, med masse boder. Alt mulig rart i et utvalg av smykker, suvernier, hatter, skjerf, klær, mat og søtsaker. Pluss noen klesbutikker og ekstremt mange restauranter og iskiosker. Det er jo på grunn av markedsuken at det er så mye ditt og datt, så det passet seg jo ypperlig at den var nå som vi har vært her. Det er som rene syden. Eneste jeg kjøpte var en fotlenke, men synes det var gøy å se uansett. Med noen timer der begynte vi å bli slitne, så vi gikk tilbake til bilen og spiste lunsj. Deretter kjørte vi videre, inn i Rostock by på måfå. Det var artig å få med seg så mye av byen.. Nå holder jeg på å stelle med middagen. Mamma og pappa er på gåtur, mens Aleksander ligger langflat i sofaen og ser på tyskdubbet sport.

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg