Fra starten

Mammas bursdag var vellykket. Gaven ble super og kaka var super. Det ble sent, så vi var ganske så trøtte dagen etterpå. Det tok nemmelig en del tid å pakke ut alt fra hotellrommet, og det ble mye bæring på meg. Så når alle bidro rakk vi fristen. Vi kom oss nedover til Danmark som planlagt, og har tilbrunget 5 flotte dager i et koselig 45 kvadrats feriehus. Uten internett, så det har vært en utfordring, men også veldig avstressende. Kanskje like greit. Det mobile nettverket stoppet vi så fort jeg ble utskrevet fra RASP. Avreisedagen, 4 Juli, ble benyttet til sitt fulle. Etter en liten tur på Ica, felles frokost, matlaging, pakking og nedbæring av bagasje bestemte vi oss for å bruke dagen for det vi rakk. Det ble en ny shoppingrunde av Malmö sentrum i tillegg til Triangeln kjøpesenter. Dette var en av de beste dagene når det kommer til været og grader. Helt klart for å ta i bruk shortsen, Jeg tok i bruk min nye kjole som jeg kjøpte dagen før. Iført nakne armer, og kunne nok også ha droppet thightsen. Når det er såpass varmt så tar det på å gå i en strøm av så mange mennesker, med bæreposer og tunge vesker. Enda en ny bilderunde ble det da vi plutselig fant et nytt smug å kikke i. Vi kom oss noe senere avgårde enn hva vi tenkte, men men. Med lunsj på en så flott havn så kunne vi fint frigjøre noen minutter. Jeg fikk ønsket mitt oppfylt, og kjørte hele veien fra Malmö og til Danmark. Pappa overtok ved Rema, kun 20 minutter fra der vi hadde feriehus, på Mön. Dermed fikk jeg virkelig en kjørerunde. I milevis kø, fri fartsgrense, tettbygde strøk og ukjent terreng. Mye variasjon med andre ord. Jeg har en sterk lidenskap for bil og bilkjøring, akkurat som pappa. Legger ikke skjul på at jeg savner min egne bil, men samtidig som jeg synes det er godt med fri og det at jeg er ”borte fra hverdagen”. Ingenting som påminner meg det på denne ferien sålangt. Da vi var fremme ved feriehuset på Mön pakket vi ut før vi spiste middag i 8-tiden. Det ble grilling på terrassen. Kvelden benyttet vi til en liten gåtur på stedet og felles brettspill. Scrabble er en stor hit! 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Anonym: Haha.. Jeg har flere thigtser, men det er spesielt en som jeg føler meg mest komfertabel i. Den sitter riktig i forhold til hvordan jeg føler den skal sitte. Så er den jo veldig slitt fordi den stadig er til vask. Selv om den brukes mye, så er det ikke sånn at jeg går med skittent tøy 😉 Men jeg forstår at du stiller det spørsmålet.. Når man har anoreksi blir man litt mer vanedyr 🙂

Siste innlegg