Er jeg noe?

Du kan si jeg er vakker, men da tror jeg deg ikke. Du kan si jeg er nydelig, men da vet jeg det ikke stemmer. Du kan si jeg er snill, men da tror jeg du smisker. Du kan si at jeg betyr noe for deg, men da føler jeg meg i veien. Du kan si hva som helst til meg. Alt det positive, men jeg vil allikevel ha problemer med å forstå hva du mener. Jeg tolker ting på min måte. Anoreksiens forvrengte måte. Jeg blir glad. Utenpå meg synes ikke den innvendige usikkerheten. Jeg er ikke en person som blir overbevist. Jeg er en person som overbeviser andre. Jeg er ikke en person som tror på noe. Da skal jeg praktisk talt ha opplevd det. Jeg er ikke noe enkelt individ. Det har jeg aldri sagt, og det kommer jeg alltid til å stå inne for. Jeg kjenner meg selv bedre enn noen andre. Sta som et esel, men allikevel målbevisst, viljesterk og blid. Veldig klok og med mye selvinnsikt. Ekstrem positiv til alt annet enn meg selv. Samtidig som jeg mener at ord betyr noe. Om det er kortvarig så betyr det enormt. For selv om jeg aldri lar meg helt overbevise, så skal det lite til for å glede meg. De gode følelsene og den ekstra lykken gir meg mer og mer.

 

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg