Super uke!

Mandag snudde gradene totalt. Plutselig var det ikke shortsvær lenger, for min del. Den stekende sola var byttet ut med lavere temperatur og vind. Etter at jeg hadde tilvennet meg sommervarmen så synes jeg det var litt synd, men men.. Den kommer tilbake! Mandag ble en rolig start på uka, uten spesielt med planer. Deretter var det på med det vanlige liv bestående av jobb, kjøring, besøk, turer, og venner. Mormor har vært 8 dager hos oss. Hun reiste Onsdag. Selv mener jeg at jeg har kommet meg overraskende gjennom, og at det var et ganske så fint besøk! Bedre enn forrige gang ettersom jeg nå var mye bedre forberedt… Mat innpakket i poser. Navnelapper. Egne tider på kjøkkenet. Venner har jeg også brukt tid på. Hadde et kjempefint møte med en ny venninne. En flott jente som dessverre har vært like uheldig som meg, og sammen hadde vi derfor en hel masse å prate om. Skulle tro vi hadde kjent hverandre hele livet. Det ble 2 timer med skravling og kirsebærte på en café i Tønsberg. Min første og hittil lengste tur i Beetle’en alene. Kjempedeilig! Det ble forresten sommerfest med jobben i går kveld. Er alltid gøy å være med kollegaene når vi er utenfor uniformene. Da er vi plutselig like gamle og kan snakke om alt. En super gjeng! Det var lagt opp til grilling. Noe som passet meg ypperlig. Jeg tok med marinert kylling pluss en salat av ananas og gulrot.  Alle utfordringer jeg består = steg. Var kun vinden som ble en fiende for partyteltet, så vi trakk oss inn etter 2 timer. Der fortsatte noen fornøyde elkjøpere festen over noen knerter og mer enn litt lattermild stemning. Mens gjengen fortsatte utover natten prioriterte jeg å ende festen en gang utpå grunnet kveldsmåltidet som gjenstod. Det ble greit senere enn vanlig, noe som var helt ålreit etter en så flott avslutning på Lørdagen!

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Så fint at det går bedre med deg!
      Liker bloggen din og er imponert over at du er tøff nok til å være såpass åpen om dine opplevelser med SF. Det står det respekt av!

    2. Så fint å se at det går bedre med deg!
      Liker bloggen din og er imponert over at du er tøff nok til å være åpen om dine opplevelser med SF. Det står det respekt av!

    3. Hei! Jeg så deg på coop obs i stad, og må bare si at du er ENORMT pen, hørte også du snakket på tlf, og du har så kul stemme! Nå, når jeg skriver dette, ser jeg at jeg virker som en stalker, haha, det er jeg altså ikke 🙂 Det jeg egentlig ville si er at du er mitt forbilde, ikke fordi du er så tynn eller har en sykdom, men fordi du kjemper en tung kamp og ser ikke ut til å gi opp. Du begir deg stadig ut på nye utfordinger som du mestrer. Det inspirerer! Tusen takk for at du deler livet ditt på bloggen, gir oss håp og inspirasjon.

    4. E!: Ah. Så morsomt! Neste gang får du komme bort å hilse på 😉 Tusen tusen takk. Det betyr ekstremt mye for meg å få slike tilbakemeldinger. Det er absolutt ingen stalking. Synes nemmelig det er så fint at du sier det til meg, og det inspirerer og motiverer meg enda mer når du kaller meg et forbilde. Da føler jeg at jeg oppnår mye med bloggen min. Mange takk selv 😀

Siste innlegg