I bursdag

Jeg startet med å planlegge denne dagen allerede i går. Lagde matpakker og pakket klær, så i dag gjenstod kun dusj og fiksing. Jeg gikk ned til jobben i dag, noe som er ganske lenge siden sist. Etter jeg fikk bil så har det vært mye tut og kjør. Jeg storkoser meg hver gang jeg plasserer rumpa ned på skinnet, trår inn clutchen og vrir om. Brom brom. Like mye frihet og glede hver gang! Jobbdagen gikk fort unna, for Lørdag betyr jo kunder i seg selv, men dette var nok en av de slappest på lenge. En fullstappet bil hentet meg før vi kjørte avgårde til bestemor og bestefar. Noen fylte 82 år i går, og i dag ble det feiret. Lunsjen inntok jeg i bilen, mens middagen ble med i en salatboks. Praktisk og enkelt med null hemninger for å spise sammen med familien.

 

 

 

6 kommentarer
    1. Hei:)
      Leser bloggen din ofte, og jeg lurer på om du kanskje kunne skrevet noe om hva det er du spiser til de ulike måltidene?

    2. Stine: Hei. Jeg skriver et nytt svar, da dette er en av de tingene jeg ikke deler på bloggen, noe som også var meningen da jeg startet. Av fare for å virke triggende for folk som er syke, har vært syke eller er på vei til å bli det. Sykdommen handler for meg om alt annet enn matinntak, vekt og det kroppsfokuset. Kanskje det er der det starter og slutter, men det er ikke der jeg vil holde fokus. Hva hver enkelt spiser/trenger for å fungere er individuelt. Jeg har ingen fasit på hva man kan spise. Jeg spiser sunt, og det jeg selv ønsker. Mengdene som avgjør for min del! 🙂

Siste innlegg