Koselig dag

En knallbra 17 Mai med familien! Deilig å feire dagen med de aller nærmeste. Jeg tok en risiko med bunaden som jeg prøvde sekundet før den måtte på. Det skyldes rett og slett den frykten jeg har for hvordan den ville sitte og hvordan jeg ville føle meg. Med angst for å bli anoretisk påvirket hele dagen… Dermed så var det greit å vente til siste liten, for da hadde jeg ikke noe valg. Spent var jeg på åssen den ville sitte på den anoretiske kroppen min. Til min store overraskelse og glede så passet den helt perfekt. Bedre enn noen gang, takket være at jeg har fått tilbake den reelle høyden jeg krympet, men også det ekstra jeg har vokst dette året. Så det var en gledesnyhet. Ellers så startet jeg dagen min med en gåtur så tidlig som 8:48, før det ble frokost, litt tv og deretter gikk det en del tid på å stelle seg. Rakk også noen bilder før vi kjørte avgårde. Bilen ble flaggpyntet, men det ble ikke noe cabroletkjøring. Altfor usikkert vær… Dette er første gang jeg har sett barnetoget i sin helhet. Som oftest har jeg vært en del av det. Som hvert år var det super stemning med masse fine og pyntede mennesker. Etter taler og sang fra parken tok vi turen hjemover. En pølsekjele ble satt på koking, mens resten av photoshooten fortsatte ute. Deretter dro vi på familiebesøk til Nøtterøy, før det var hjem til en altfor sen grillmiddag. Det var greit, for maten var mer enn topp. Langtidsmørnet indrefilet med nydelige grønnsaker. Superbra! Kveldsmaten ble like etterpå, noe som resulterte i lite søvn i natt. En gang i mellom så er det ok! Jeg henter meg fort inn igjen.

 

5 kommentarer
    1. så gøy, vi har helt lik bunad;) Den er nydelig!! 🙂 Bra du hadde en fin dag, det hadde jeg også. Første gang jeg har spist og kost meg så mye uten å ha anger både underveis og etterpå for mat og kropp, uten at det har innebært renselse. Bare kos! Og likevel stå opp å kjenne at havregrøt og grønnsaker og en gåtur er etterlengtet. Kjenner jeg ser frem mot sommeren med hyggelige og sosiale dager, jeg vil virkelig la meg nyte det!
      Gode ønsker for helgen 🙂

    2. nydelig ! kjempe fine bilder, og det så ut som bunaden passet deg perfekt. bra skrevet også.. håper du får en fin lørdag! <3<3 kos deg.

    3. Ingvild: Hyggelig, da! Jeg elsker den. Betyr så mye ettersom den er fra bestemor… Godt du har hatt en flott dag og kost deg. Jeg gleder meg også enormt til sommeren!

      Ha en flott dag ^^

Siste innlegg