Gratulerer med dagen!

17-maiværet blir vekselsvis. Kaldt med regn, overskyet og noe sol hvis vi er heldig. Jeg hadde jo cabrioletkjøring i ønsketankene, men det er lite synlig. Da får jeg heller pynte bilen med flagg. Det er jo fint, det også. Jeg skal bruke bunad. Verdens fineste bunad. Den er noe større enn sist gang den var på, men det går. Bunadskoene i 41 passer selv etter at føttene har vokst litt. Lurt å kjøpe noe ”å vokse inn i” Ellers så har jeg tenkt til å ta morgendagen litt som den kommer. Gåtur, felles frokost, se på tog, møte venner, spise is, grille og være med familien. Pluss at stemningen og nasjonalfølelsen virkelig kommer på topp. Godt humør, glede og mye latter. Det er bra, det. Dessuten så er jeg hvertfall ikke på permisjon fra sykehuset, og jeg kan bestemme nøyaktig hva jeg selv vil. Det er utrolig deilig! Så er det jo bra å slippe unna småungene som sprayer konfetti og skyter med vanngevær, også. Tar ekstra avstand fra alt som heter sykdom, ritualer og mat for å prioritere kosen. Dette blir en fin dag… Hipp hipp hurra, og gratulerer med dagen til dere alle!

 

 

 

1 kommentar
    1. det samme til deg! håper du får en nydelig dag! fortjener det beste du. hold on be strong <3

Siste innlegg