Lille trille med egg!

Jeg ønsket meg mitt egne egg i år! Det er jo en veldig koselig del av påsken. Jeg hadde ingenting i fjor, for da lå jo kaloritellingen selv på tyggegummi. Snakk om slit. Det ble kun en porselenshare, en påskeblomst og et glassegg til pynt. I år har foreldrene mine vært supersnille og gitt meg et veldig passende og spiselig egg. Oppi er det alle mulige dent’er, doc’er og lacerol’er pluss tyggegummi og sukkerfri fylt sjokolade. Spent på sistnevnte. Før jeg ble syk spiste jeg ytterst sjelden sjokolade, fordi smaken alltid har vært for søtt for meg. Mens nå synes jeg at en slik variant kan være et alternativ å prøve ut. Tillate meg noen goder og litt kos, nettopp fordi det er fortjent… . Det er deilig å føle seg litt ekstra ivaretatt.. Slike påminnelser betyr så enormt mye for meg. Jeg trenger det!

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg