Hverken eller

Påsken er ganske lik julen når det kommer til  tradisjoner og mat. I allefall for de fleste. Tilbake til lammet, godteskåla, filmer, quiz og brettspill. Lov til å være på latsiden igjen. Jeg er ikke den typiske anoretikeren som frykter påsken. For meg betyr ikke denne høytiden noe annet enn at jeg skal tilbringe mer tid med familien. Ha det like koselig som da vi feiret jul! Fantastiske dager. Anoreksien i meg setter hverken stopper eller lov. Hverken opp eller ned. Sånnsett vil det ikke gjøre noen endringer nå som det er mye påskemat og usunnheter i skuffer og skap. Jeg skal bare lage til litt sunn påskemarsipan, jeg…

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hei Madelen 🙂 du er helt superflink, men lurer paa noe… Er innlagt paa spis avd. Lillehammer (siden November) og har da krav om aa gaa pop 0,5 kg i uka helt til jeg blir normalvektig/faar mensen. Maa ikke du gaa opp?

    2. Ha en god påske madelen! fortjener du virkelig! heier på deg, du er sterk, og en kjempe søt jente! <3

    3. Sissel: Hei! Alle spørsmål kan sendes til min mail: [email protected] Svarer på alt utenom det som er tilknyttet vekt, BMI og matinntak, da jeg ikke vil dele alt av privatliv og samtidig ikke virke triggende for andre. God påske 🙂

      – Madelén.

Siste innlegg