Påske med familien

Tiden fram til påske har virkelig gått fort. Sånn er det når dagene går i ett med hverdagslige sysler og aktiviteter. For meg er det mine faste jobbedager, men også de ekstra gledene jeg etterhvert har klart å unne meg. Jeg har gjort mye med mine sosiale antenner. Vært på både kino, bowling og byturer. Dessuten har jeg avlevert Aleksander på Gardermoen, for så å ta en tur innom Lillestrøm. En by jeg aldri hadde vært i før.. Det er godt når det skjer litt nytt. Hjernen har definitivt blitt en del klokere kan man si. Hva jeg mestrer, altså. Praktisk som teknisk. Slutt på å undervurdere seg selv. Jeg klarer alt! Også det å bli fri fra anoreksien. Hvis jeg virkelig virkelig vil, så er det 100% sikkert at det skal skje. I mellomtiden ser jeg fram til familietid, kyllinger og påske…. Vi har ladet godt opp med filmmaraton denne helga!

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg