Frisk veier mest!

Det dukker stadig opp fler og fler positive grunner til å bli kvitt sykdommen. I begynnelsen var det litt elleve-åttini, og kanskje ikke det en gang heller. Mens nå ser jeg en enorm mye større frihet den dagen jeg faktisk blir frisk. Jeg har oppnådd enormt etter jeg kom hjem, og jeg ser fint at jeg kan klare å mestre alt jeg vil uten å være syk. Som vil si uten å være tvangspreget og tynn. Jeg er jo så mye mer. Flinkheten, lykken og motivasjonen har jeg uansett. Det kommer innenfra! Inni mitt kloke hode, hjerte og sinn som er i ferd med å slippe flere og flere mennesker inn. Jeg har all verdens med støtte og gode personer rundt meg som vil mitt beste. Jeg har innsett det nå. Verden er ikke mot meg. Jeg er ikke hatet, og jeg er heller ikke en byrde for samfunnet. Selv om gevinsten nå blir mer og mer verdt seieren, så er det allikevel en hard kamp. Samtidig som jeg definitivt ser fram til den dagen jeg kan kalle meg selv for en tørrlagt anoretiker og leve som Madelén, eller ”mannen i gata”.

 

 

7 kommentarer
    1. helt nydelig sagt. du er en unik jente.! jeg er stolt av deg, og det tror jeg mange som er. fortsett å stå på.. <3 elsker bloggen din, og synes du er en fantastisk jente..

    2. Du er så utrolig stor inspirasjon for meg, det vil jeg du skal vite:) jeg heier på deg, og jeg er 100% sikker på at du vil bli helt fris. Jeg er så glad for å se at du blir bedre og bedre:)

    3. jeg ble så rørt og glad av de to siste innleggene at jeg fikk tårer i øynene. hadde selv “ett års dag” for noen dager siden, og jeg kjente veldig at de samme følelsene kom litt tilbake. det var en tung, men samtidig bra dag, siden jeg nå er hjemme og langt bedre enn jeg var for et år siden :)du er en super motivasjon og jeg vet at du kommer til å nå målet ditt! stå på 🙂

    4. Anonym: Det kan hende 🙂 Vi får se. Still spørsmål i kommentarfeltet eller på mail enn så lenge så svarer jeg 😀

Siste innlegg