Se muligheter, frøken!

Det heter muligheter – ikke begrensninger! Positivt vs. negativt. Det som helt klart har hjulpet min psyke er det å se framover på alle mulighetene som finnes der ute. Mulighetene er de målsetningene som etterhvert skal danne grunnlaget for min livskvalitet. Sykdommen setter begrensninger, men allikevel så gjør jeg det jeg vil i den grad det matcher anoreksien, men også mine behov og ønsker. Det er helt klart mye som er satt på vent. Noen eksempler er Birkebeinerrennet, fallskjerm/ strikkhopping og lengre ferieturer. Mat, vekt og helse blir jo selvsagt ufordringen. Samtidig som jeg ikke kan være irritert, eller sint for at jeg ikke er i stand til det, enda. En dag… En dag skal det skje, og da skal jeg være 100% klar og utrustet. Det er jo slike visjoner og drømmer som trekker meg fremover. Fremover og mot den grønne delen av sirkelen.

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Dine muligheter er mange. Sykdomen har gitt deg innsikt som du vil dra nytte av videre i livet. Det du skriver viser at du har fått innsikt og at den øker, dag for dag. Du vil nå dine mål, bare ha full fokus på det du vil og ikke gi opp. Ønsker deg lykke til videre i livet.

    2. nydelige deg! fortsett å kjemp! jeg vet du etter hvert vil klare å overvinne anoreksien! selv om jeg vet det tar tid. Du er en fantastisk jente, selv om jeg ikke kjenner deg! leser bloggen din mange ganger hver dag, og gleder meg sykt til vært eneste innlegg! du er sterk!

Siste innlegg