Hårmodell

Jeg har hatt samme frisyren siden før jeg ble syk, og merket at det begynte å bli altfor kjedelig. Jeg var lei av at håret mitt på en måte bare var der. Derfor ønsket jeg en forandring. Jeg ville ha en frisyre som kan matche alderen min og som kunne kle ansiktet mitt. Rett og slett; få en sveis som en del av min identitet. Jeg nølte ikke et sekund da jeg ble spurt om å sitte hårmodell. Det var bare en super mulighet for å realisere planene om å ta mer hensyn til ting som har betydning for min egen del. Det tok to timer med håndspa, te og moteblader mens jeg ventet spent på et brukbart resultat. Aldri har jeg hatt det så kort, men det var allikevel mitt ønske. Første gang hos frisør skulle gi en forandring! Håret ble mer enn brukbart og jeg føler virkelig at det fikk frisket opp litt. Utenpå som inni!

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg