Kinosuksess

Kinopremieren var en suksess. Det kom mange mennesker, så det måtte to visninger til. Både ukjente og kjente fjes dukket opp. Gøy at folk tok seg tid. Var litt rart å se seg selv på kino, men det var bare morsomt. Jeg er utrolig takknemmelig og glad for at jeg fikk muligheten til å være med. Filmen var kjempefin og utrolig bra! Masse ære til en fantastisk flink regissør som virkelig har stått på. Sånt blir det resultater av! Samtidig som jeg mener dette er en film med et klart budskap, og jeg håper den kan være med på å gi mer kunnskap og ulike synspunkt om anoreksi der ute.

 

8 kommentarer
    1. Jeg var og så på den andre visningen av filmen. Vi kom halv elleve og da var det fylt opp :p Jeg må bare si at det var en utrolig fin film som var veldig godt laget, og budskapet kom frem på en bra måte. Det var også veldig fint å høre deg lese fra bloggen!
      Jeg var der sammen med moren min som satt og gråt under hele filmen fordi hun ble så rørt. Jeg har også slitt med anoreksi i ett år nå, og vi har vært igjennom temmelig tøffe perioder, men jeg begynner å bli mye friskere nå, og planen er å begynne på skolen igjen til høsten.
      Jeg skulle ønske denne filmen kunne bli vist på skoler og slikt, slik at folk forstår mer. Jeg kjenner meg også veldig igjen i det Pernille fortalte om at man ikke blir frisk bare fordi vekten har gått opp. Kanskje har man det være enn noen gang, og da er det vanskelig med kommentarer som “så fint å se at du har blitt så mye friskere” osv. Folk trenger å få vite hva anoreksi/spiseforstyrrelser egentlig handler om, og det fikk dere vist i denne filmen.
      Utrolig bra jobbet, og det er tøft av både deg og moren din å utlevere dere på den måten. All respekt til dere!

    2. Kjære Madelèn, utrolig sterk dokumentar. Jeg kjente meg dessverre såå altfor godt igjen, og jeg håper du fortsetter å kjempe deg videre i riktig retning. Jobben Emilie Beck har gjort er imponerende og jeg synes hun Pernille sa så utrolig mye riktig og klokt 😉
      Du er ei tøff og sterk jente – bruk styrken din til å bli fri fra anoreksien. Ikke la den spise opp livet ditt!!!
      Mvh mitthaap

    3. Hadde ikke mulighet til å se filmen når den hadde visning på kino. Vet du om det er noe sted det er mulig å se den nå? Syns det er veldig imponerende å lese om deg og hvordan du takler hverdagen 🙂

    4. Helene: Vet ikke om vi skal ha noen andre visninger, men den blir nok lagt ut etterhvert tenker jeg! Poenget er jo at flest mulig skal få sett den 😉 Tusen takk!

    5. Hei
      Er det noen mulighet for at jeg kan få se filmen?
      Har slitt med anoreksi i mange år og vært mye på rasp.

Siste innlegg