Kinovisning

Det er rart å være tilbake i hverdagen igjen. Tiden har gått så fort, men jeg føler allikevel at jeg har fått ekstremt mye ut av julen 2011. Jeg nevnte tidligere i fjor at jeg var i gang med et prosjekt som foreløpig ble holdt hemmelig. Vel. Nå kan jeg endelig si hva det er. Da jeg var innlagt på RASP deltok jeg i en kort dokumentarfilm som heter ”Ikke spis”. Filmen omhandler enkelt og greit om anoreksi, og den skal ha kinovisning på Tønsberg kino nå til lørdag (7/1) 11:30. Skal bli gøy å se den i et annet format enn 17″ pc’en min, og jeg gleder meg til at andre også skal få se. Det betyr utrolig mye for meg at jeg kan være med på å dele mine erfaringer med andre. Man må ikke nødvendigvis være syk for å forstå. Filmen er hjerteskjærende, ekte og 100% ærlig. Mer info: http://tb.no/kultur/vi-bor-i-verdens-rikeste-land-men-det-er-folk-her-som-ikke-vil-spise-1.6694157

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg