Lykkelig inne i 2012

Det ble en kjempefin nyttårsaften for meg. Ikke en helt fullkommen start på dagen, da jeg forsov meg, men smart som jeg var så gikk jeg meg en tur for så å ta frokosten før jobb. Det ble ca 6 timer i går, noe jeg kjente veldig, da jeg har vært litt for sent i seng den siste tiden. Men ellers veldig koselig. Ikke masse kunder til å begynne med, for de fleste kom sånn 15 min før stengetid…. Etter jobb var jeg en kjapp tur nedom Meny ettersom butikken er stengt første nyttårsdag. Da møtte jeg på litt kjente fjes som jeg ikke har sett på en stund, så det var veldig hyggelig! Tiden gikk fort fra lunsj og til vi plutselig skulle dra. Nyttårsmiddagen var kalkun, og det var både trygt og flott for meg. Det smakte godt, og faktisk bedre da jeg satt der med alle de andre. Etter middag var det dessert, etterfulgt av kaker, konfekt og lefser. Jeg hadde passet på å ta med egen matpakke, og spiste den ved kaffebordet. Det beste med hele kvelden var rakettene, fyrverkeriet og gleden med å ønske hverandre ”godt nytt år”. Jeg tok mine forhåndsregler med vernebriller da jeg skulle sende en opp! Denne dagen vil jeg huske i en lang tid fremover med gode minner og mye lykke. Måtte 2012 tjuetolv bli et bra år for oss alle 🙂 Året har jo fått en skikkelig pangstart!

 

 



 

 

1 kommentar

Siste innlegg