I morgen er vi halvveis!

Jeg har hatt en veldig bra Desember så langt. Det hele kjennes litt uvirkelig og rart. Jeg kjenner meg positiv og veldig glad. Dagene går til jobb. De går til familie, og de går til diverse aktiviteter. Det har vel ikke helt gått opp for meg at jeg får en så flott julefeiring i år, og det har vel ikke gått opp for meg at jeg kan bruke tiden på omtrent hva jeg måtte ønske. Jeg har forsøkt meg noen turer til byen, men har ikke fått noe særlig tid da både føret, tiden og bilen ikke har samarbeidet helt. Det blir vel noen sko- og smykkeinnkjøp som jeg skal unne meg. Har også blitt den ivrige broddebruker. Jeg fikk et par før skøytebanen kom, og de hjelper virkelig. Føler meg litt som en pensjonist, men har jo lært at sikkerhet får prioriteres før forfengelighet. Og når jeg er så glad i å jobbe så trenger jeg beina mine like hele, hver dag, 365 dager i året. Det har vært hektisk i butikken siden starten av måneden og verre blir det, men jeg synes bare deilig at det skjer noe så å si hele tiden 😉 I morgen er vi halvveis på kalenderen. Jeg har pyntet noe til jul i form av hvitt og sølv, men tar nok snart fatt på det røde! Jeg savner så inderlig et juletre her i huset, men er nok pent nødt til å vente til etter bursdagen min..

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg